Inköp & lager

Håll koll på inköp och lager med Xledger

    Fördelar med Xledger:

  • Ett komplett affärssystem i molnet.
  • Tillgång till systemet oavsett var du befinner dig.
  • Kostnadseffektivt koncept.
  • Betala endast för funktionen och de tjänster ni använder.
  • Enkel implementation, inga krav på utrustning.
  • Smidiga uppgraderingar 3-4 gånger per år utan stop för verksamheten.
  • Ett effektivt system med en bättre överblick och ökad frihet.
  • Automatiserade kärnprocesser som spar tid.
  • Alltid uppdaterade regelverk.
  • Marknadens säkraste plattform.

Xledger har en flexibel lösning för inköpshantering där du själv väljer hur avancerad den ska vara. Systemet har stöd för hela inköpskedjan och hanterar hela processen från inköpsorder till varumottagning och bokföring av fakturan.

Funktionalitet finns för bland annat:

  • inköpsmallar för återkommande inköp
  • automatiskt genererade inköpsförslag
  • inköpspriser
  • returhantering
  • serienummer och batchnummer

Inköp kan följas upp på olika nivåer som till exempel artikel, leverantör, projekt och kostnadsställe. Användaren kan registrera information som till exempel en längre beskrivning, leverantörens artikelnummer, överenskommet pris, antal och enhet på inköpsordern. Inköpsorder kan registreras i valfri valuta.
Fullt integrerad med övriga moduler
Inköpsmodulen är fullt integrerad med leverantörsreskontra, projektredovisning och bokföring.

Xledger inköp och lager ger dig

  • smidig hantering av hela processen från inköpsorder till varumottagning och leverantörsreskontra
  • funktionalitet för inköpsmallar avseende återkommande inköp
  • fullt integrerat med övriga moduler i Xledger.

Vill du veta mer om Affärssystem & Beslutsstöd?

Fyll i formuläret nedan så kommer Mikael kontakta dig inom kort.

Tyvärr så blev det lite fel när du försökte kontakta oss:
Mikael Ljungar

Mikael Ljungar

Hej, jag heter Mikael och jag är tjänsteansvarig för Affärssystem & Beslutsstöd.
Kontakta gärna mig om du har några frågor om tjänsten.

072-300 00 78

Några som har valt oss

På PrimeQ ser vi på oss själva som en affärspartner som arbetar sida vid sida med våra uppdragsgivare för att nå bästa möjliga resultat. För vi vet att ju närmare vi kommer, desto mer kan vi åstadkomma. Här är några av alla företag och organisationer som vi har fått förtroendet att samarbeta med:

IT-tjänster


Enterprise SMS


Enterprise SMS är namnet på den tjänst vi skapat efter att ha lyssnat på våra kunder och marknaden. Dels erbjuder vi en väldigt lätt kom-igång-metod för att skicka SMS med fullständig support och dels har vi högt kompetenta utvecklare och leverantöre...

Ekonomi & Lön


Lönetjänster


Med våra lönekonsulter tillför vi på PrimeQ specialistkompetens som kan effektivisera lönehanteringen och öka din trygghet. Våra tjänster är fullt skalbara och anpassas efter era önskemål och behov. Löneprocesser hos våra kunder ser ofta väldigt olik...

Telefoni


Operatörsoberoende


Vår tjänst passar perfekt om ni vill kunna blanda operatörer eller byta operatör utan att behöva bry er om bindningstider. Med vår lösning kan ni byta och blanda operatörer fritt, när ni vill, utan att behöva byta växel. Vi är en av få leverantörer s...