PrimeQ - En partner. Många specialister.
Medlems- & donationshantering

Medlems- & donationshantering

Förvalta er medlems- och donationshantering utifrån era behov
Sidebar bild

    Fördelar med Xledger:

  • Ett komplett affärssystem i molnet.
  • Tillgång till systemet oavsett var du befinner dig.
  • Kostnadseffektivt koncept.
  • Betala endast för funktionen och de tjänster ni använder.
  • Enkel implementation, inga krav på utrustning.
  • Smidiga uppgraderingar 3-4 gånger per år utan stop för verksamheten.
  • Ett effektivt system med en bättre överblick och ökad frihet.
  • Automatiserade kärnprocesser som spar tid.
  • Alltid uppdaterade regelverk.
  • Marknadens säkraste plattform.

Utifrån kontaktuppgifter och demografi från tidigare beröringspunkter och donationspreferenser är det möjligt att hantera flera dimensioner av information rörande era givare och medlemmar. Vi kan dessutom stödja genomförande av kampanjer för insamling, support, nyhetsförmedling samt att analysera och utvärdera framgången i Xledgers helintegrerade affärssystem.

Xledger medlems- och donationshantering ger er många fördelar:

  • All medlems- och donationsinformation finns samlat på en plats.
  • Donationshantering är länkad till redovisningen.
  • Omfattande analys och uppföljningsverktyg, med stöd för skräddarsydda och konfigurerbara rapporter, anpassade dashboards, och multidimensionella förfrågningsvyer. Möjlighet att filtrera, sortera, rapportera och exportera utifrån dimensioner såsom fond, donationstyp, projekt och budget.
  • Automatiserad donationsbearbetning och donationshantering.
  • o Bank: Skanna givare och medlemskontroller i Xledger. Xledger kan extrahera relevanta data, allokera till lämpliga givarkontakter och fonder och skicka formaterade filer till din bank som stöd för insättning.
    o Kreditkort: Via integration med handelspartners länkas och hanteras donator- och medlems kreditkortstransaktioner till Xledger.

  • Spåra information om givare, medlem, volontär, anställd och styrelseledamot via multidimensionella områden såsom: demografi, gåvor, donationer, löften, abonnemang, åtaganden, scheman, sponsorskap, kontaktpunkter, kontakter / relationer, ge historia, ge nivåer, uppgifter, statusaktiviteter, deltagande / deltagande nivåer, donationsbeteckningar och restriktioner, betalningsmetoder, givargrupper m.m.
Några som har valt oss
På PrimeQ ser vi på oss själva som en affärspartner som arbetar sida vid sida med våra uppdragsgivare för att nå bästa möjliga resultat. För vi vet att ju närmare vi kommer, desto mer kan vi åstadkomma. Här är några av alla företag och organisationer som vi har fått förtroendet att samarbeta med:

IT-tjänster


Backup av Office365


Av över 1 000 tillfrågade it-proffs svarade 81 % att de har varit med om dataförlust i Office 365 – från enkla användarfel till större datasäkerhetshot – Källa: Veeam Trodde du att Microsoft tar hand om allt? Med Office 365 är det dina data – och d...

Ekonomi & Lön


Tidsredovisning


Genom modern teknik kan de anställda på ett enkelt och flexibelt sätt registrera sin arbetade tid och frånvaro via datorn eller telefonen. Både chefer och eventuella attestanter får en tydlig överblick och kan följa upp bland annat arbetstid, avvikel...

Telefoni


Microsoft Teams


Kombinera din Microsoftlösning med våra ledande växeltjänster. Vi erbjuder en full integration av vår växellösning Tele365 mot Microsoft Teams där du kan välja bland alla våra tjänster. Allt ifrån vanliga svarsgrupper till mer avancerade funktioner s...