
Utläggshantering
Fokusera på det viktiga – er kärnverksamhet
Våra erfarna lönekonsulter kan sköta er utläggshantering medan ni fokuserar på det viktiga – er kärnverksamhet. Processen börjar genom att den anställde lägger in uppgifter om utlägget, anger belopp och karaktär. Hur registreringen av utlägget därefter ser ut kan variera beroende på önskade valmöjligheter och grad av användarvänlighet.
Utläggen hamnar rätt per automatik
Inbyggda attestflöden gör att utlägget automatiskt hamnar hos rätt person för godkännande i attestflödet och kan därefter betalas ut. Kontroller att allt är korrekt görs av våra konsulter. Beroende på val av utläggshanteringssystem kan utläggen antingen betalas ut med lönen eller löpande.
En lösning som passar alla
Vi tar hänsyn till att framtiden är föränderlig och vi anpassar lösningen som ni vill över tid. Och självklart betalar ni endast för det ni nyttjar. Ni kan välja mellan:
- Rent systemstöd som täcker era behov
- Systemstöd med tilläggstjänster, exempelvis att vi hjälper er med leverantörsreskontra och ni sköter övriga delar eller att ni fakturerar och vi hanterar reskontran
- Full outsourcing, vi tar fullt ansvar för er ekonomi och lönefunktion