IT-support


Hjärtat i verksamheten

IT-support

support

PrimeQs support är hjärtat i verksamheten och kundnöjdhet är ett prioriterat begrepp. Vår support nås via telefon, e-post eller via våra kundwebb. PrimeQs kundwebb är ett ärendehanteringssystem där kunden själv har tillgång och kan få information om pågående ärenden. I ärendet finns information om vad som gjorts och vilken tekniker som arbetar med ärendet.

Oavsett hur ofta du behöver hjälp finns vi tillgängliga för dig. Hos oss får du alltid prata med en tekniker som löser mer än 90% av alla ärenden vid första kontakt

IT utvecklas konstant och nya funktioner lanseras kontinuerligt. PrimeQs supporttekniker håller sig hela tiden uppdaterade och ser till att er verksamhet har möjlighet att utvecklas i den takt ni önskar.  Service och underhåll är vår uppgift, vi ser till att er IT-miljö är i bästa möjliga skick och fungerar som den ska. Alla medarbetare har hög teknisk kompetens och stor förståelse för personlig service.

Vi vet att det är enkelt att lova guld och gröna skogar. För att du ska få bevis på att vår support tillhör branschens bästa så är du redan nu varmt välkommen att ringa dem om du har frågor eller funderingar. Tel 077–551 01 00. Supporten är tillgänglig via telefon måndag-fredag 08.00-17.00 med möjlighet till utökade tider öppettider och dygnet runt jour.


Följ oss på Facebook

Följ oss på Facebook för de senaste nyheterna och erbjudanden.

PrimeQ på Facebook