PrimeQ - En partner. Många specialister.
MyTele365

MyTele365

Med vår self-service portal gör vi det svåra enkelt
Sidebar bild
Med Tele365 från PrimeQ bygger vi smartare och enklare kommunikation. Vi ser till att ni som företag kan bemöta era kunder på ett proffsigt sätt med den rätta och senaste tekniken inom telekom. Med Tele365 från PrimeQ får ni växeltjänster, operatörsavtal och hårdvara från ett och samma ställe.

Snabbt och enkelt

Idag vill vi att det ska gå snabbt, speciellt när det gäller att lösa administrativa ärenden. Ofta föredrar vi att lösa dessa själva och på så sätt kan du ta tag i uppgifterna precis när det passar dig. Med detta i åtanke skapades MyTele365.

Varför MyTele365?

Portalen är utvecklad för att förenkla vardagen för dig som administratör av er företagstelefoni. Genom ett användarvänligt och intuitivt gränssnitt kan du som kund själv minska ledtider och lösa administrativa ärenden snabbt och bekvämt.

Exempel på funktioner

Via MyTele365 kan du lösa mängder av ärenden. Nedan har vi listat några av de vanligaste ärendena du kan lösa i portalen

  • Lägga till, ändra och ta bort användare i växeln
  • Sätta upp svarsgrupper och knappvalsmenyer
  • Spela in nya välkomst- och kömeddelanden
  • Sätta öppettider på era svarsgrupper
  • Skapa/editera kontaktlistor för hela/delar av organisationen
  • Skicka ut konfigurations-SMS för mobilapplikationen

    En hjälpande hand

    Om det ändå inte fungerar eller om du helt enkelt vill ha hjälp att lösa ditt ärende så finns alltid vår kunniga support ett telefonsamtal bort.

Vill du veta mer om MyTele365?

Fyll i formuläret nedan så kommer Fredrik kontakta dig inom kort.

Tyvärr så blev det lite fel när du försökte kontakta oss:
Fredrik Thörnberg

Fredrik Thörnberg

Hej, jag heter Fredrik och jag är tjänsteansvarig för MyTele365.
Kontakta gärna mig om du har några frågor om tjänsten.

Några som har valt oss
På PrimeQ ser vi på oss själva som en affärspartner som arbetar sida vid sida med våra uppdragsgivare för att nå bästa möjliga resultat. För vi vet att ju närmare vi kommer, desto mer kan vi åstadkomma. Här är några av alla företag och organisationer som vi har fått förtroendet att samarbeta med:

Godbitar från Kunskapsbanken

Produktblad Verifiering Mobilt Bank-ID


Säkerställ att personen som ringer in verkligen är den de uppger sig för att vara, för säker hantering av information och beställningar.

Produktblad Who’s calling


Få bättre koll på inkommande samtal. Enklare och mer effektiv kundhantering ger inte bara fler avklarade ärenden utan även nöjdare kunder och medarbetare.

Guide: Återvänd till arbetsplatsen


I den här guiden får du svar på några av de mest angelägna frågorna, oavsett om dina medarbetare för närvarande arbetar på distans, på plats eller både och.