Tele365 Omnichannel
Erbjud en bättre kundupplevelse
Samla all kommunikation i ett gränssnitt!
Har ni problem med hanteringen av kundinteraktioner över olika kanaler på ett effektivt sätt? Behöver era kunder upprepa information flera gånger när de interagerar med er? Upplever ni svårigheter med att samordna era supportteam och se till att de har tillgång till den information de behöver för att lösa kundernas problem?
Med Tele365 Omnichannel sparar ni tid, pengar och erbjuder samtidigt en integrerad kundupplevelse över alla kanaler och kontaktpunkter. Alla kanaler är uppkopplade, fungerar på ett konsekvent sätt och hela kundsupportteamet får tillgång till samma kundinformation.
Webbaserat och flexibelt. Oberoende av plattform, operativsystem och operatör.
- Softphone (telefon i datorn)
- Chatbot
- Chatt & fildelning
- Användarportal
Varför välja Tele365 Omnichannel?
- Snabbare kundservice – nöjdare kunder.
- Helt operatörsoberoende – webbaserat och flexibelt.
- Tidsbesparande -snabbt, enkelt i ett och samma gränssnitt.
- Koll på läget -du missar aldrig ett meddelande.
- Fast månadskostnad -inga dolda avgifter
Ökad funktionalitet
Inom kort utökar vi funktionaliteten i vår molnbaserade växellösning Tele365 med möjligheten att addera flera kommunikationskanaler till vårt gränssnitt för vår Softphone. Genom att integrera alla kanaler och kontaktpunkter kan ni nu erbjuda era kunder en sömlös och konsekvent upplevelse!
Funktionen som kallas Omnichannel betyder att användaren från ett och samma gränssnitt inte bara kan hantera sina röstsamtal utan även svara på exempelvis frågor från kunder i sociala medier, eller via en chattfunktion på er hemsida. Kort och gott samlar ni alla era kommunikationskanaler till en och samma applikation.
Till chattfunktionen lanserar vi även en AI-bot som kan ta över och svara på meddelanden, förprogrammerade svar för boten lägger ni själva in via administrationsgränssnittet.
”Att introducera en omnichannel-lösning i Tele365 ökar attraktionskraften för vårt erbjudande. Många kunder föredrar att ta kontakt digitalt före att ringa och detta föder nya krav på tekniken.” säger Fredrik Thörnberg, affärsområdesansvarig Telefoni på View Group.
Flexibelt
Omnichannel i Tele365 är helt webbaserat och flexibelt. Det spelar ingen roll var ni sitter geografiskt eller på vilken plattform, operativsystem eller telefonoperatör ni har. Öka och minska antalet handläggare efter behov och betala bara för det ni faktiskt använder. Koppla på funktioner allt eftersom ni växer in i lösningen och allokera om resurserna utifrån era behov.
Tele365 Omnichannel kommer att hjälpa er att förbättra er kundupplevelse och erbjuda en mer enhetlig kommunikation.
Fördelar med att jobba med VIEW Group
Säkert
Med våra avancerade säkerhetsprotokoll och kontinuerliga övervakningssystem garanterar vi att din data och IT-infrastruktur skyddas mot externa hot och cyberattacker.
Flexibelt
Oavsett om det gäller skalning av resurser upp eller ned, integration av nya teknologier eller anpassning till nya marknadsförhållanden, finns vi här för tillväxt och förändring.
Kundanpassat
Genom att arbeta nära dig kan vi utforma och implementera IT-lösningar som inte bara uppfyller dina nuvarande behov utan också främjar din framtida framgång.
Innovativt
Samarbetar du med oss får du tillgång till banbrytande teknologier och strategier som kan transformera ditt sätt att göra affärer och skapa nya möjligheter för tillväxt och effektivitet.
Kontakta vår expert
Vill du veta mer om Tele365 Omnichannel?
Vi pratar gärna mer om dina behov och hur vi kan hjälpa dig. Ring, mejla eller fyll i formuläret lite längre ner, så hör vi av oss.