Tele365 Svarsservice

När du inte hinner eller har möjlighet att svara själv

Varför svarsservice?

Oavsett hur ofta du behöver hjälp så finns vi tillgängliga. Hos oss får du alltid prata med en tekniker som löser över 90% av alla ärenden vid första kontakten. Ingen fråga är för enkel eller komplicerad. Tecknar ni ett supportavtal med oss så behöver du aldrig tänka två gånger innan du kontaktar oss. All hjälp ingår.

Om det är många som ringer, telefonisten är sjuk eller företaget är på utbildning är det bra att kunna ta till vår prisvinnande svarsservice.

 

Lika proffsigt som om du skulle gjort det själv

Vi svarar i ert namn, enligt ert manus och enligt de instruktioner ni anger. Våra telefonister har tillgång till precis samma information om era medarbetare som ni själva. Därför ger vi också ett lika effektivt och professionellt bemötande som du själv skulle ha gjort. Vi kan sköta all eller delar av hanteringen av era samtal. Vi anpassar alltid lösningen efter era behov.

Svarsservice på era villkor

Välj vilken information vi ska lämna till de som ringer, om vi ska koppla samtal och till vilka nummer. Välj om ni vill att vi ska direktkoppla eller avisera samtalen innan det kopplas, om ni vill ha notifieringar och på vilket sätt.

Missa aldrig mer ett viktigt samtal

Idag förväntar sig en kund snabba svar och bra service. Alltså är företag som ger dem det mer lönsamma och har nöjdare kunder. Vi hjälper till när tiden blir knapp och ni inte själva har möjlighet. Och vi svarar dygnet runt, året om, så att ni kan fokusera och prioritera annat utan att behöva oroa er för missade samtal.

Kontakta vår expert

Vill du veta mer om Tele365 Svarsservice?

Vi pratar gärna mer om just ditt företags behov och förutsättningar och hur vi kan hjälpa dig. Ring, mejla eller fyll i formuläret lite längre ner, så hör vi av oss.

Fredrik Thörnberg

Tjänsteansvarig Telefoni

08-120 404 09