Tilläggstjänster

Det finns fler i molnet

Tele365 är mer än en telefonväxel

Ni som verksamhet ska känna att ni har verktygen som förenklar och effektiviserar er vardag. Det är ett av huvudskälen till varför vi tagit fram våra tilläggsapplikationer – de ska göra livet enklare för våra kunder.

 

Låt inte era kunder vänta

Att exempelvis kunna se i realtid hur många samtal som står på kö ger personalen en tydlig bild hur hög eller låg arbetsbelastningen är för stunden. Med vårt statistikverktyg kan verksamheten följas upp och det går med enkla medel att mäta hur många samtal verksamheten klarar att hantera med nuvarande bemanning. Vad händer om en person försvinner från svarsgruppen p.g.a. långvarig sjukdom? Hur kommer det påverka svarsfrekvensen och väntetiden för den inringande parten? Det är svar ni får via Tele365 Reports som hjälper er planera bemanningen och personalbehov.

Verkar ni på en internationell marknad?

Många företag verkar på en internationell marknad och med hjälp av våra utländska nummer så har ni möjlighet att adressera lokala telefonnummer i de länder ni har verksamhet i. Detta samtidigt som er personal sitter på kontoret i Sverige och ser från vilket land samtalet kommer ifrån.

CRM-system? Perfekt!

Givetvis har vi skapat förutsättningar för Tele365 att kunna integreras mot andra affärstödjande system. Bland annat har vi färdiga integrationer mot flera vanligt förekommande CRM-system så ni vid inkommande samtal kan få kundkortet ”poppat” direkt på skärmen och slippa söka i systemet. Saknar vi en färdig integration mot just ert system så kan vi ofta skapa en koppling så länge det finns ett API vi kan prata mot.

Med andra ord vill vi med Tele365 skapa enklare och smartare kommunikation som ofta skräddarsys efter just era behov och krav.

Wallboard

Få full kontroll på era svarsgrupper och agenter genom ett grafiskt gränssnitt i realtid.

Reports

Med Tele365 Reports kan ni följa upp och analysera företagets tillgänglighet och mäta era servicenivåer.

Gemensam telefonbok

Lättillgängliga uppgifter om de egna användarna på företaget är en stor tillgång. Vår telefonbok ger er all information ni behöver.

Kalenderkoppling

Genom ett enkelt handgrepp vid bokningar i kalendern eller mobilen kan du styra din tillgänglighet i växeln.

Kontakta vår expert

Vill du veta mer om tilläggstjänster?

Vi pratar gärna mer om just ditt företags behov och förutsättningar och hur vi kan hjälpa dig. Ring, mejla eller fyll i formuläret lite längre ner, så hör vi av oss.

Fredrik Thörnberg

Tjänsteansvarig Telefoni

08-120 404 09